به گزارش ایرنا 'محمد کاظمی نسب' روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخاطر اقتداری که در دنیا کسب کرده کانون استکبارجهانی را به لرزه درآورده است .
وی اظهارکرد: پس از گذشت حدود 40سال از عمر انقلاب اسلامی ایران ، برغم همه توطئه های دشمنان و استکبار جهانی در همه زمینه ها به بلوغ رسیده ایم .
وی با بیان اینکه با حضور گسترده ملت در تمام صحنه های انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درجهان حرف اول رامی زند افزود: این اقتدار نظام، امریکا و اسراییل را به وحشت انداخته است .
نماینده عالی دولت درابرکوه بابیان اینکه تمام دستگاههای اجرای برای تحقق شعار امسال تلاش کنند ادامه داد: علاوه براینکه مردم باید خرید کالای ایرانی را سر لوحه کارشان باشد ، مسئولان هم باید مردم را با ارائه خدمات با کیفیت بهتر، تکریم کنند.
فرماندار ابرکوه بابیان اینکه اگر خدمات بهتر به مردم ارائه کنیم رضایت مندی آنان را از نظام فراهم کردیم تاکید کرد: اگر نمی توانیم مشکل مردم را حل کنیم لااقل با برخورد و روی خوش، رضایت آنها را جلب کنیم.
وی با اشاره به نوسانات ارز که مشکلاتی را طی چند روز گذشته در جامعه بوجود آورده بود تصریح کرد: با تدبیر دولت آقای روحانی ، این موضوع پیگیری شد و بازار ارز آرام گرفت .
فرماندار ابرکوه همچنین به تخصیص بودجه سال 1397 اشاره کرد و یاد آور شد : بودجه امسال بر اساس عملکرد دستگاههای اجرایی توزیع خواهد شد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.