هادی مقیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تصمیم برای ساخت این مجتمع از یک دهه پیش تاکنون پیگیری شده بود ولی به دلایلی اجرایی نشد اما در ماه های اخیر با پیگیری های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری این شهرستان، این پیگیری ها به نتیجه رسید.
وی با بیان اینکه برای ساخت مجتمع یاد شده، سالن‌های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی پیش بینی شده است از سرمایه داران این طرح و مدیران صنایع و بخصوص شرکت صنعت و معدنی چادرملو تقدیر کرد .
مقیمی، اظهار امیدواری نمود این مکان رفاهی در کوتاه ترین زمان با همت سرمایه داران به بهره برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.
فرماندار اردکان از شهرداری، شورای شهر و دیگر ادارات درخواست نمود که مجوزهای لازم را صادر و تغییرات کاربردی را هر چه سریع تر انجام و زمینه را برای افتتاح این مجتمع مهیا نمایند .
مقیمی گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 50 هکتار و با پیش بینی 200 میلیارد تومان هزینه ساخته می شود و به گونه ای طراحی شده که می تواند به کل جمعیت شهرستان خدمت رسانی کند .
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از جمله شرکت های پیشرو در تکمیل زنجیره تولید از معدن تا تولید محصولات نهایی فولاد در کشور است.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.