به گزارش ایرنا مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در این مراسم گفت: مانور شهرستان اردکان ، محک مناسبی برای پشتیبانی لجستیکی شرکت در مواقع بحران است.
کاظم کرمی، هزینه اجرای مانور بحران را 650 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: افزایش ضریب اطمینان شبکه و مقاوم سازی پایه‌ها، کاهش خاموشی مشترکین و پایداری خط در برابر طوفان‌های فصلی از اهداف برگزاری این مانور است.
مدیر توزیع برق اردکان نیز گفت: صنعت برق با توجه به اینکه به عنوان انرژی پاک تلقی می شود می تواند به سرعت جایگزین سایر انرژی ها شود و به وفور قابل استفاده است .
سید ناصر فخرالدینی با بیان اینکه صنعت برق به عنوان یک صنعت استراتژیک می تواند محور برنامه های توسعه ملی به شمار رود و در جهت بهبود کیفیت زندگی بشر موثر واقع شود تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت ها هزینه سنگینی در زمینه رشد و توسعه و ارتقا این صنعت متحمل شده اند لازم است در پایداری شبکه های برق نیز تلاش کرد .
وی یادآور شد: شبکه های برق با وجود حوادث طبیعی و فنی گاهی دچار اشکال می شوند که باید موارد و مسایل را پیش بینی و شرایط را سنجید تا کمترین خاموشی بر مردم اعمال شود .
این مسئول اظهار داشت: در اجرای مانور بازسازی شبکه برق شهرستان اردکان 53 عدد پایه بتنی در 20 کیلومتر از شبکه برق در بخش عقدا تعویض و در مقابل حوادث بعدی مقاوم خواهد شد.
فخرالدینی گفت: در اردکان 47 هزار مشترک برق وجود دارد و همه آنها از 2 پست فوق توزیع برق اردکان و ترک آباد و یک پست توزیع برق چادرملو تغذیه می شوند .
در این مانور 17 گروه عملیاتی فعال بودند که 13 گروه از تمام شهرسان های استان یزد و 4 گروه عملیاتی از شهرستان اردکان شرکت کردند .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.