دومین مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اورآسیا از 26 فروردین ماه جاری به مدت سه روز در مجموعه ورزشی سلمان محمودآباد یزد برگزار می شود.
در این پیکارها تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران و تیم های لکوموتیو روسیه ، لوانته اسپانیا و کاتانیا ایتالیا نیز حضور دارند.
مهدی میرشمسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش اعضای تیم، تمرینات بسیار خوبی برای حضور در این مسابقات برگزار شد.
وی ادامه داد: انجام مسابقات مختلف تدارکاتی در برابر تیم های مطرح فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه های کشور به خصوص چلیچه شهرکرد و پارس جنوبی بوشهر بر آمادگی مقاومت گلساپوس یزد افزوده است.
سرمربی تیم مقاومت گلساپوس یزد تصریح کرد: مسابقات اورآسیا از معتبرترین رقابت های فوتبال ساحلی جهان در سطح باشگاهی است و با حضور برترین بازیکنان ساحلی برگزار می شود .
به گفته میرشمسی تیم ها در رقابت های امسال با تمام قوا حضور خواهند داشت که حمایت تماشاگران یزدی در کنار ارائه بازی های فنی تیم نقش مهمی در موفقیت و افتخار آفرینی دارد.
نخستین دوره این رقابت ها فروردین ماه 1396 با حضور لکوموتیو روسیه ، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد همراه بود.
هم اکنون تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های کشور حضور دارد .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.