به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل ارشاد یزد، مجید جوادیان زاده در دیدار با اعضا و نیز بازدید از آثار انجمن هنرهای تجسمی استان، افزود: فعالیت این تشکل حوزه گسترده ای دارد، مردم بیش از گذشته با این نوع فعالیت ها آشنا شوند.
وی با اشاره به افتتاح نخستین گذر فرهنگ و هنر مازاری های یزد با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان محلی در شامگاه ششم فروردین ماه جاری، از اعضای انجمن یادشده خواست برخی فعالیت های هنری در این گذر انجام شود.
وی اضافه کرد: گذر فرهنگ و هنر مازاری های یزد می تواند بستر مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در مرکز استان باشد.
به گفته این فعال عرصه فرهنگ و هنر، هنرستان هنرهای زیبا از این پس بیشتر مورد توجه این اداره کل قرار خواهد گرفت، امسال بیش از گذشته به هنرستان ها نیز توجه خواهد شد.
جوادیانزاده از مسئولان انجمن هنرهای تجسمی خواست با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که در اختیار دارند در ارتقای امور هنرستان هنرهای زیبا همکاری کنند.
انجمن هنرهای تجسمی استان در گنجینه فرهنگ و هنر یزد واقع در میدان تاریخی خان این شهر قرار دارد.
در نمایشگاهی که در محل انجمن برپاست، 100 اثر تجسمی شامل نقاشی ، طراحی، سفال و سرامیک در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
7532 / 2047/
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.