به گزارش ایرنا، این طرح با حضور خادمان امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به منظور بدرقه و ارتباط با زائران این امام همام، همه روزه در ورودی راه آهن یزد برگزار شد.
پذیرایی از مسافران ، ارائه محصولات محتوایی به زائران برای استفاده در طول سفر ، استقرار مبلغان و پاسخگویی به سوالات شرعی ، مشاوره زیارت ، معرفی برنامه های آستان قدس رضوی ، ارائه مشاوره و برنامه برای مدیریت اوقات زائران در طول سفر و توجه ویژه به مخاطبان کودک و نوجوان از برنامه های این طرح کشوری بود که در قالب غرفه باب الرضا(ع) برای زائران خدمات ارائه می کرد .
در آخرین روز از اجرای این طرح، مراسمی به منظور قدردانی از خادمان و خادمیارانی که با حضور خود باعث هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم شده بودند در راه آهن یزد برگزار شد .
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان از حضور فعال خادمان و خادمیاران در انجام طرح معنوی قدردانی کرد و اجرای طرح کشوری باب الرضا (ع) در یزد را باعث افتخار ذکر کرد .
محمدصالح جوکار با بیان اینکه آداب زیارت این گنجینه معنوی را باید به شهرها و روستاها گسترش دهیم ادامه داد: فرهنگ رضوی باید در جامعه ترویج و گسترش یابد .
همچنین دبیر فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد به اهمیت این طرح در استان اشاره کرد و افزود: در جریان اجرای طرح کشوری باب الرضا (ع) در استان طبق برنامه در تعطیلات نوروز امسال به بهترین نحو ممکن از زائرن علی ابن موسی الرضا (ع) پذیرایی و خدمات متنوعی به آن ها ارائه شد.
عبدالرحمان زارع با قدردانی از کسانی که با حضور فعال در هر چه بهتر برگزار شدن این طرح با نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد همکاری داشته اند ادامه داد: امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر بتوانیم زمینه ساز ترویج فرهنگ رضوی در استان باشیم .
طرح کشوری باب الرضا (ع) در اکثر استان های کشور برگزار شده است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.