مهدی میرشمسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم همه روزه در 2 نوبت صبح و عصر با حضور تمام بازیکنان و زیر نظر کادر فنی با جدیت و طبق برنامه پیش بینی برگزار می شود و تا آغاز رقابت ها در زمین محمود آباد یزد ادامه دارد.
وی ادامه داد: این مسابقات به خاطر حضور تیم های قوی جهانی اهمیت و کیفیت بسیار بالایی نسبت به دوره اول که فروردین ماه 96 در یزد برگزار شد، وجود دارد و باید با آمادگی کامل برای کسب عنوان قهرمانی و افتخار آفرینی برای ایران اسلامی تلاش کنیم.
سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد تصریح کرد: شناخت خوبی نسبت به حریفان داریم و بر اساس آن تمرین تیم برگزار می شود و انجام مسابقات تدارکاتی با تیم های مختلف پیش بینی شده است.
میرشمسی ابراز امیدواری کرد که این تیم در این دوره به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام یادشده بتواند با ارائه بازی های فنی بار دیگر برای فوتبال ساحلی ایران و یزد افتخار خلق کند.
همچنین سرپرست تیم مقاومت گلساپوش یزد در این گفت و گو اظهار کرد: از مدت ها قبل توسط مسوولان باشگاه امور مقدماتی برای حضور قوی تیم و میزبانی مناسب از دیگر تیم ها انجام شده است.
سید حسن میرحسینی افزود: برای هرچه بهتر برگزاری مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد همچنان به حمایت های علاقه مندان و همراهی هواداران تیم نیاز است.
وی تصریح کرد: این تیم نماینده ایران در مسابقات یادشده است و باید با همه وجود برای انجام بهتر رقابت ها و میزبانی خوب تلاش کند و برای حضور قوی در این رقابت ها آمادگی وجود دارد.
سازمان جهانی فوتبال ساحلی ، زمان دیدار چهار تیم شرکت کننده در دومین دوره مسابقات جام باشگاه های اروپا - آسیا (EURASIA CUP 2018 YAZD) را در این شهر اعلام کرد.
در روز اول مسابقات( 26 فروردین 1397) از ساعت 18 و 45 دقیقه دیدار افتتاحیه این رقابت ها میان تیم های لکوموتیو روسیه و کاتانیا ایتالیا برگزار می شود.
همچنین تیم های مقاومت گلساپوش یزد از ایران و لوانته اسپانیا از ساعت 20 و 15 دقیقه همین روز به مصاف هم می روند .
در بیست و هفتم فروردین دیدار تیم های لکوموتیو روسیه و لوانته اسپانیا در ساعت 18 و 45 دقیقه و سپس نیز تیم های مقاومت گلساپوش ایران و کاتانیا ایتالیا در ساعت 20 و 15 دقیقه بازی خود را برگزار می کنند.
در بیست و هشتم فروردین و آخرین روز برگزاری این رقابت ها از ساعت 18 و 45 دقیقه تیم های کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا و سپس تیم های مقاومت گلساپوش یزد و لکوموتیو روسیه از ساعت 20 و 15 دقیقه به مصاف هم می روند.
دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا - آسیا (EURASIA) از 26 الی 28 فروردین ماه سال 1397 در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد برگزار می شود.
در این مسابقات تیم های لکوموتیو مسکو روسیه (قهرمان جام باشگاه های جهان) ، لوانته اسپانیا ، کاتانیا ایتالیا و مقاومت گلساپوش یزد از ایران (قهرمان سال گذشته باشگاه های اروپا-آسیا) حاضر خواهند شد.
نخستین دوره این رقابت ها فروردین ماه امسال با حضور لکوموتیو روسیه ، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا با قهرمانی مقتدرانه مقاومت گلساپوش یزد همراه بود.
هم اکنون تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه های کشور حضور دارند .
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
7536
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.