محسن صادقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهم ترین نیاز و اولویت شهرستان راه است و با توجه به موقعیت خاتم که در مسیر کرمان و فارس قرار دارد، می تواند در رونق اقتصادی مفید باشد.
وی بر تسریع پروژه های باند دوم راه هرات به شهربابک از توابع استان کرمان، روکش جاده هرات به هرابرجان، کمربندی های هرات، مروست و چاهک و ادامه ساخت جاده ابرکوه به مروست زمان تاکید کرد.
وی یادآور شد: با توجه به نیاز خاتم در تلاش هستیم، پروژه عمرانی بالای 60 درصد پیشرفت هرچه سریعتر تکمیل و بهره برداری شود.
صادقیان با مهم خواندن نقش اقتصاد کشاورزی خاتم در استان، اظهار کرد: مسئولان باید به نیروهای جوان شهرستان نیز بها بدهند.
معاون استانداری یزد تاکیدکرد: نگاه مسئولان و شورای اسلامی شهرستان با توجه به درخواست ها و نیازها که که نگاه توسعه آنها فرااستانی است که این رویکرد باعث افتخار مردم شهرستان است.
وی تهیه و تدوین سند راهبردی خاتم را ضروری دانست و گفت: با این سند می توان به استفاده از ظرفیت های منطقه برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد.
وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی باید سعی کرد مسافران خاطره خوبی از منطقه در ذهن داشته باشند و اصناف هم توجه کنند که علاوه بر قیمت ها،کالاها نیز مناسب باشد.
سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری یزد بر معرفی استان و منطقه به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد.
صادقیان تاکید کرد: خاتم ظرفیت های خوبی در زمینه گردشگری و عشایری دارد و این طرفیت ها زمانی می تواند موفق باشد که ن در استان و کشور معرفی شود.
خاتم 24 روستای مصوب شورای اسلامی دارد، هرات مرکز این شهرستان 40 هزار نفری در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7534/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.