به گزارش ایرنا 'حسین فلاح' روز دوشنبه در جریان بازدید از دفتر ایرنا یزد از تلاش های خبرنگاران این مرکز در عرصه رسانه استان قدردانی کرد.
وی افزود: این خبرگزاری در استان یزد، منشاء آثار فراوانی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم بوده ضمن آنکه توجه ویژه ایرنا به پوشش خبر شهرستانها و مناطق بیرون از مرکز استان هم قابل ستایش است .
فلاح بر ارتباط قوی و تعامل بیشتر ایرنا برای معرفی ظرفیت های میبد تاکید و یادآور شد: میبد بعنوان پرجمعیت ترین شهرستان بعد از مرکز استان، ظرفیت های فراوانی درحوزه آموزش عالی ،صنعت و گردشگری دارد که می توان آنها را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کرد.
کاظم شاملو، رئیس خبرگزاری ایرنا یزد هم در این دیدار با تشریح رسالت و ماموریت های این رسانه فراگیر بعنوان خبرگزاری رسمی کشور گفت: ایرنا از آغاز فعالیت تاکنون با انعکاس به هنگام و فنی و تخصصی اخبار درحوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی، نقش تاثیرگذاری در این بخش داشته است .
شاملو افزود: میبد با توجه به دارا بودن شخصیت های علمی ، سیاسی و فرهنگی و ظرفیت های گردشگری، تاریخی و صنعتی در بین شهرستانهای استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
فرماندار میبد، ضمن بازدید از قسمت های مختلف دفتر ایرنا در استان یزد و گفت و گو با خبرنگاران این مرکز، در جریان نحوه اطلاع رسانی این رسانه مادر در استان یزد قرار گرفت.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.