مجید روغنی ، روز یکشنبه در حاشیه مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان منطقه هشت کشور در یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در میان داوران جوان ، افراد مستعد و با تحصیلات عالی وجود دارند که استفاده از آنها برای قضاوت مسابقات ملی معتبر زمینه رشد و ارتقای آنها را به همراه دارد.
وی ادامه داد: از برنامه های مهم فدراسیون در بخش داوری که در سال های اخیر بسیار مورد توجه جدی قرار گرفت و باید با قوت و حمایت همچنان ادامه داشته باشد ، ارزش قائل شدن به داوران جوان و استفاده از آنها برای قضاوت بازی های کشوری است.
مدرس داوری فدراسیون فوتبال اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی و ارتقا برای داوران جوان از دیگر ضرورت هایی است که باید با پیگیری هیات فوتبال در استان ها اقدام شود.
روغنی تاکید کرد: اطلاعات داوران برای موفقیت باید همواره به روز باشد و با علوم جدید قضاوت های خود را در لیگ های مختلف انجام دهند تا روز به روز بتوانند با جلب اعتماد دست اندرکاران ، کارهای بزرگی را انجام دهند.
استان یزد 150 داور فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد.
در ادامه رقابت های یادشده تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان منطقه هشت کشور یک بر صفر تیم سنگ آهن بافق را در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد شکست داد.
در این مسابقه « گل محمد غلامی» ، تنها گل این دیدار را وارد دروازه میزبان کرد.
مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان منطقه هشت باشگاه های کشور که عصر دیروز( شنبه)، 19 اسفندماه 1396 در یزد آغاز شد، با حضور تیم های نود اسپرت یزد،سنگ آهن بافق ، گل گهر سیرجان ، پیکان تهران و آلومینیوم اراک به مدت چهار روز به صورت دوره پیگیری می شود.
در پایان مسابقات تیم های اول و دوم به مرحله پایانی صعود می کنند.
مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه های کشور در هشت منطقه با حضور 40 تیم پیگیری می شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.