به گزارش ایرنا ، محمدمهدی جوادیان زاده روز دوشنبه در آیین بهره برداری از مرکز داده و پروژه های اطلاعات شرکت آب منطقه ای یزد با تشریح وضعیت منابع آب استان گفت:
میزان بارندگی استان یـزد در سال آبـی97- 96 نسبت به متوسط دوره آماری با 64 در صد کاهش روبرو بوده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، نصب آب شیرین کن ها،استفاده بی رویه سموم و کود در بخش کشاورزی ،عدم رعایت حریم گلخانه ها با چاه های شرب را به عنوان تهدید کننده های سلامت منابع آب نام برد.
جوادیان زاده از دیگر تهدید کننده ها را تخلیه فاضلاب در مناطق نزدیک به تامین آب شرب،وجود صنایع پر آبخواه و آلوده در سطح استان ، عدم تصفیه فاضلاب تعدادی از صنایع،استقرار بعضی صنایع آلاینده در بالادست دشت ها اعلام کرد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران در مراسم افتتاحیه مرکز داده و پروژه های اطلاعات شرکت آب منطقه ای یزد گفت: امیدواریم کلام ها، رفتارها و قدمهایمان در راه خدمت بهتر ، برتر و نوین به مردم کشورمان باشد و گام های مثبتی را برداریم و این توفیق خدمت از ما سلب نشود.
سیدحسن مهدوی فر افزود: نقش مرکز داده را باید درک کرد و در فضای موجود با برنامه ریزی و نظارت های درست مانع خسران شد.
وی ادامه داد: برای برنامه ریزی درست نیاز به داده و اطلاعات درست داریم و بستر فناوری اطلاعات باید به عنوان یک الزام و یک رویکرد اساسی در هر دستگاه اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران تأکید کرد : برای تصمیم گیری بهتر و ملموس تر باید از بی تفاوت بودن جلوگیری کرد و برای ارائه خدمت مناسب مسئول بودن خود را هر روز به خود گوشزد نمائیم.
مهدوی فر توسعه دولت الکترونیک و استقرار آن را یکی از دغدغه های دولت یازدهم و دوازدهم برشمرد و افزود : یکی از اصلی ترین و از اولویت های مهم ریاست جمهوری ،استقرار دولت الکترونیک است و هر چند بعضی از مدیران ارشد به آن باور اعتقادی ندارند اما این برنامه جزء اساسی ترین برنامه ها از بین هشت برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری است .
وی ادامه داد : اگر مبادی تولید داده مشخص شود و در بستر مناسبی انتقال و در یک مرکز داده ار آنها استفاده شود موجب تصمیم گیری ، تصمیم سازی باسرعت و با دقت می شود.
همچنین محمد حسن رحیمی نسب مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای یزد گزارشی از پروژه های فناوری اطلاعات این شرکت ارائه کرد.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.