احمد آخوندی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بدون مشارکت بخش خصوصی نمی توان نسبت به اجرای طرح های مختلف و خدمات رسانی به شهروندان اقدام کرد، افزود: زمینه های سرمایه گذاری در مهریز دقیق و مشخص است.
وی طرح های سرمایه گذاری را تفرجگاه غربال بیز، کوه ریگ، پارک های کوثر، گلستان، بهارستان، شهرک جوانان، سرو و توتستان ، تلویزیون شهری ، بیلبورد تبلیغاتی ، پایه بنر ، بازار روز ، پارکینگ خودرو ، مرکز تجاری ، پل عابر پیاده و ایستگاه اتوبوس ذکر کرد.
وی با اشاره به شرایط مناسب آب و هوایی مهریز، حضور سرمایه گذاران و مشارکت آنها در اجرای طرح ها را ضروری دانست و تاکید کرد: فراخوان عمومی سرمایه گذاری به تصویب شورای اسلامی شهر رسید، متقاضیان به شهرداری مراجعه کنند.
آخوندی در ادامه اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری 130 میلیارد ریال است و برای سال 1397 این عدد به 170 میلیارد ریال افزایش یافت که تحقق آن نقش مهمی در توسعه شهر خواهد داشت.
وی محور توسعه شهر مهریز را بر اساس سند و چشم انداز پنج سال آینده ، توجه به گردشگری ذکر کرد که در این خصوص تاکنون جلسه های مختلفی با کارشناسان تشکیل شد و با جدیت هم پیگیری می شود.
شهردار مهریز از اصلاح نقشه طرح جامع شهر به دنبال تقاضای جمعی از شهروندان با پیگیری مسوولان خبر داد و بیان کرد: مردم می توانند در چارچوب مقررات و کسب مجوزهای لام نسبت به ساخت و سازها اقدام کنند.
آخوندی به اهمیت فعالیت فرهنگی در کنار برنامه های عمران شهری اشاره کرد و یادآور شد: معاونت فرهنگی در شهرداری راه اندازی می شود و واحد روابط عمومی نیز برای اطلاع رسانی درست و به موقع تقویت خواهد شد.
خبرنگاران در این نشست ، توجه به ساماندهی ورودی شهر ، انجام کارهای فرهنگی و هنری ، رسیدگی به مبلمان شهری ، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و تکمیل طرح های نیمه تمام را خواستار شدند.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز حدود 35 هزار نفر در شهر زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.