به گزارش ایرنا ، محمد حسین امید، شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاح خوابگاه دانشجویان مهریز با قدردانی از زحمات تمامی کسانی که برای ساخت این مجموعه تلاش کرده اند به اهمیت فراهم کردن امکانات برای دانشجویان به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و افزود: خیران نیک اندیش در توسعه مراکز آموزش عالی و خوابگاه ها نقش آفرین هستند.
وی ادامه داد: دولت برای توسعه مراکز آموزش عالی و فراهم کردن امکانات در کشور فعالیت های بسیار خوبی را انجام می دهد و قطعا باید سایر افراد دلسوز و خیران در کنار برنامه های مسوولان نظام به این بخش مهم و مورد نیاز ورود نمایند.
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت:فراهم کردن زمینه مشارکت خیران و بخش خصوصی در ایجاد خوابگاه های دانشجویی از برنامه های مهم دولت است و از آن حمایت می کند.
محمد طالبی افزود: خیر مهریزی ' حاج جعفر شکیب ' فعالیت بسیار خوبی را در ساخت خوابگاه برای دانشجویان انجام داده که می تواند الگویی برای سایر افراد علاقمند در فعالیت های علمی باشد.
این خوابگاه با مساحت 25 هزار مترمربع و با زیربنای 2 هزار و 800 متر مربع در مدت یکسال ساخته شده و شامل 48 اتاق چهار نفری استاندارد به متراژ 24 مترمربع، نمازخانه، اتاق تلویزیون، سالن مطالعه، اتاق مدیریت، اتاق کنترل و نظارت، اتاق نگهبانی و 470 مترمربع فضای بهداشتی است.
برای ساخت این خوابگاه افزون بر 20 میلیارد ریال هزینه شده که توسط خیر مهریزی حاج جعفر شکیب پرداخت شده است.
مهریز سه مرکز آموزش عالی با سه هزار نفر دانشجو دارد که شامل پیام نور ، دانشگاه آزاد اسلامی و پردیس دانشگاه یزد است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.