سرپرست پلیس آگاهی استان یزد گفت: در شبانه روز گذشته با تلاش ماموران ، اعضای سه نفره باند جعل اسناد و مدارک بانکی به ارزش یک میلیارد ریال در یزد دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا حناساب افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی یزد از خبری پیرامون فعالیت باند جعل اسناد و مدارک مطلع شدند.
وی ادامه داد: تحقیقات عوامل پلیس آغاز و مشخص شد که این افراد اقدام به جعل اسناد و مدارک بانکی شهروندان کرده اند و با به دست آمدن این اطلاعات هماهنگی لازم با مقام قضایی به عمل آمد و کارآگاهان پلیس در عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند.
حناساب افزود: اعضای باند به جعل 10 فقره اسناد و مدارک اعتراف و برای رسیدگی به پرونده تشکیل شده به دادسرا معرفی شدند.
وی در خاتمه افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی مجرمان در این شهرستان مراتب را به اطلاع پلیس برسانند.
به گفته سرپرست پلیس آگاهی یزد در 28 دی ماه امسال نیز جاعلان اسناد و مدارک بانکی در یزد شناسایی و دستگیر که به 11 فقره جعل اسناد بانکی اعتراف کرده بودند.

**
فرماندار اردکان پیشنهاد کرد که بستر مناسب بیشتر در زمینه توسعه ورزش دانش آموزان دختر در این شهرستان مورد توجه برنامه ریزان آموزش و پرورش قرار گیرد.
هادی مقیمی در نشست شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش اردکان به جایگاه ورزش در بین دانش‌ آموزان به‌ ویژه دختران اشاره کرد و افزود: استعدادهای زیادی در بخش ورزش بانوان وجود دارد که می‌توان در ورزش مدارس آن‌ها را شناسایی کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به هزینه پایین برخی ورزش‌های تیمی برای بانوان و بستر مناسب سرمایه ‌گذاری، شرکت‌های خصوصی و دولتی باید در این ارتباط همکاری کنند.
حدود نیمی از 18 هزار دانش آموز شهرستان اردکان دختر هستند که در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7536/ 7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.