به گزارش ایرنا 'هادی هادی نسب' شامگاه چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران مهریز به اهمیت دوره های آموزشی و برگزاری مانورهای مختلف امداد و نجات در شهرستان ها اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره های دانش افزایی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان جزو برنامه های محوری و همیشگی مدیریت بحران است.
وی با بیان اینکه باید همه مردم در جریان راه های کاهش خسارات ناشی از حوادث مختلف قرار گیرند بر ضرورت انجام آن توسط مسوولان مدیریت بحران مناطق استان با نظارت و همکاری فرمانداری ها تاکید کرد.
این مسوول اظهار کرد: فراهم کردن امکانات و زیر ساخت ها در پیشگیری از حوادث و کاهش خسارات در بخش های مختلف بسیار موثر است و مورد تاکید و قطعا تمام دستگاه های اجرایی در کنار مدیریت بحران باید وظایف خود را انجام دهند.
هادی نسب با بیان اینکه در استان یزد تمام بخش ها و مردم همواره همکاری خوبی را با مدیریت بحران داشته اند بر تداوم برنامه ها و پیگیری های لازم توسط مسوولان مدیریت بحران در مناطق تاکید کرد.
در این جلسه همچنین سیستم ارتباط ویدئو کنفرانس مدیریت بحران در فرمانداری مهریز تست شد و فرماندار این شهرستان از برگزاری دوره های آموزشی و انجام برخی مانورها توسط مدیریت بحران استان قدردانی کرد.
سید محمد رستگاری افزود: آموزش و آگاهی مردم رکن اصلی موفقیت در مواجه با حوادث و کاهش خسارات است و آمادگی تداوم برگزاری فعالیت های آمورشی ، فرهنگی و اطلاع رسانی در مهریز وجود دارد.
در سال جاری توسط مدیریت بحران فرمانداری مهریز با همکاری استان چندین مانور امداد و نجات و آمادگی برگزار و جمعی از دانش آموزان و مسوولان در دوره های آمورشی شرکت کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.