علی زینی وند، شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان افزود: یکی از تاکیدهای مهم دولت ، موضوع تنظیم بازار در طول سال و به ویژه شب عید است که تاکنون نشست های آن با حضور اعضا بر اساس وظایفی که دارند، تشکیل شده است .
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در پایان سال جاری و در آستانه نوروز ، ستاد تنظیم بازار استان فعالیت های خود را با جدیت و همکاری بخش های مختلف آغاز کرد و تصمیم های بسیار خوبی هم گرفته شد.
معاون استانداری یزد اظهار کرد: برای ارائه خدمات به مردم یکی از نیازها و ضرورت ها ایجاد اندازی شبکه توزیع و اطلاع رسانی است که با همت و همراهی دستگاه ها طراحی شده است.
زینی وند تصریح کرد: هدف شبکه یادشده این است که مردم هر شهرستان در جریان نحوه توزیع اقلام ضروری شب عید قرار گیرند و بتوانند نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام کنند که برنامه ریزی لازم هم در این ارتباط انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: دسترسی راحت مردم به اقلام مورد نیاز شب عید و آغاز سال نو در راستای تنظیم بازار پیش بینی و اقدام های خوبی هم انجام شده است، امیدواریم همگان در استان از آنها استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و خدمات و همچنین موضوع مهم نظارت بر بازار نیز از جمله اقدام ها و تصمیم های ستاد تنظیم بازار استان است که با دقت و جدیت انجام می شود.
به گفته زینی وند، میوه های مورد نیاز مردم برای شب عید به اندازه کافی ذخیره سازی شد و قطعا مردم مشکلی در تامین آن در اواخر سال و ابتدای سال 1397 نخواهند داشت و حتی بیشتر از سال گذشته پیش بینی شده است.
استان یزد بر اساس سرشماری آبان ماه 1395، یک میلیون و 140 هزار نفر جمعیت دارد و همه ساله خصوصا در تعطیلات نوروزی شاهد حضور مسافران داخلی و خارجی است .
معمولا تعطیلات نوروزی همه ساله از 25 اسفند ماه شروع می شود و با توجه به تعطیلات سال جدید در تقویم رسمی کشور تا 17فروردین ماه ادامه دارد.
7536/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.