حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه به حاشیه های تدفین شهدای گمنام در شهر تفت و به توافق نرسیدن مسئولان در این ارتباط، افزود: مردم از اینکه از وجود شهدای گمنام محروم شدند، ناراحت هستند، ما می خواهیم در آینده ای نزدیک شاهد دفن شهدای گمنام در این شهر باشیم.
وی تصریح کرد: پس از آنکه با پیشنهادش با تدفین شهدای گمنام در حسینیه امام یا مصلی قدس تفت مخالفت شد؛ دیگر ورودی به مساله نداشت، و تنها هدف اش همراه کردن مسئولان بود که نتوانست.
حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه پارک شهر تفت مدعی دارد و از سویی وقف بودن آن مطرح است، ادامه داد: چنانچه مساله غصبی بودن و وقفی بودن پارک شهر حل شود پیشنهاد اول او ، دفن شهدای گمنام در آنجاست.
وی اضافه کرد: پیشنهاد دوم من دفن شهدای گمنام در بوستان امام خمینی(ره) با قطع حداقل درختان و پیشنهاد سوم مصلی قدس تفت است که هیچ منعی برای تدفین وجود ندارد.
خطیب جمعه تفت در ادامه از رسانه ها خواست بیش از این به این موضوع دامن نزنند و به شایعه پراکنی و متهم کردن یکدیگر نپردازند.
وی با اشاره به آیه 6 سوره حجرات گفت: چنانچه خبری را برای شما آوردند، سریع قبول نکنید و نپذیرید بلکه بررسی کنید و در صدر اسلام نمونه های زیادی از پخش شایعه داشتیم که به عنوان نمونه در جنگی شایعه کشته شدن پیامبر را مطرح کردند.
وی خود محوری و خود برتر بینی را سبب شکست عنوان کرد و ادامه داد:دشمنان از این شایعه ها سوء استفاده می کند.
وی در ادامه به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در شهر تفت اشاره کرد و از همه آحاد مردم که به صورت پرشور و با شکوه در این مراسم شرکت کردند، قدردانی کرد.
حجت الاسلام غفوری در ادامه ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت و از مردم خواست تا در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت زهرا و سالگرد ارتحال امام جمعه فقید تفت و نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده در دفترش برگزار می شود، حضور یابند.
6197/ 2047/ خبرنگار: محمدحسین فلاح** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.