آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نمازجمعه ابن هفته یزد با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: ملت قهرمان ایران به رغم همه توطئه ها و دشمنی های کفر جهانی، با وجود مشکلی که دارند در راهپیمایی ثابت کردند همچنان دلشان برای نظام و انقلاب می سوزد و مدافع کشور و ارزش های آن هستند.
وی ادامه داد: حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی بار دیگر بلوغ، شعور فرهنگی، سیاسی و حماسه آفرینی آحاد مردم ولایتمدار ایران در برابر دسیسه های استکبار و عوامل جهانی و منطقه ای آنها نشان داد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تصریح کرد: حضور گسترده ملت فهیم ما در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را برای مدیران اجرایی داشت که باید آنها همیشه وظایف خود را در قبال کشور و مردم به خوبی انجام دهند و به خدمت خود افتخار کنند.
ناصری یزدی به تهدید نرم دشمنان علیه نسل جوان با بهره گیری از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود علیه نظام ، کشور و جوانان به تهدید نرم و ایجاد ناهنجاری و آسیب های اجتماعی متوسل شده اند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: برای پیشگیری و مقابله با اهداف فرهنگی دشمنان باید مردم و مسوولان و به خصوص خانواده‌ها بیش از گذشته نسبت به توطئه های فرهنگی و هنری کفر جهانی هوشیار باشند و نسل جوان را به اهداف آنها آشنا کنند.
ناصری یزدی در بخشی از خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به سقوط جنگنده اسرائیلی توسط پدافند سوریه تصریح کرد: این حادثه از الطاف خداوند منان بود که باعث شد توطئه‌های دشمنان علیه امت اسلام در سوریه خنثی شود و موجب شکسته شدن قدرت پوشالی غاصبان رژیم صهیونیستی شود.
وی گفت: هوشیاری امت اسلام و قوی بودن آنها قطعا موجب شکست حامیان آمریکا و اسرائیل و همچنین حامیان منطقه ای آنها چون آل سعود و دیگر کشورهای وابسته به اردوگاه غرب و استکبار جهانی شد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین به سالروز قیام سرنوشت ساز مردم قهرمان تبریز علیه رژیم ستم شاهی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اشاره و بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه و داشتن بصیرت تاکید کرد.
ناصری یزدی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در خصوص فضائل و مناقب ایشان و ضرورت بهره گیری از سیره نورانی این بانوی نمونه اسلام در میان مردم و بانوان تاکید کرد.
به مناسبت ایام فاطمیه برنامه مداحی و عزاداری در نمازجمعه یزد در مسجد ملااسماعیل برگزار شد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.