به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم از پیر و جوان و کوچک و بزرگ در حالی که پیشاپیش آنها امام جمعه ، سرپرست فرمانداری، روحانیان و مسئولان در حرکت بودند با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و طنین بانگ الله اکبر و شعارهای انقلابی مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر با ارمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.
جمعی از ورزشکاران و اسب سواران هم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و شعار های انقلابی، پیشاپیش راهپیمایان در حرکت بودند.
راهپیمایی 22بهمن در شهر ابرکوه از میدان امام حسین (ع) این شهر آغاز و به سمت ورزشگاه شهید پور اکبری ادامه یافت.
در این مراسم پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان ، قطعنامه سراسری یوالله 22 بهمن قرائت و با تکبیر حاضران مورد تائید قرار گرفت .
امام جمعه ابرکوه در این آیین گفت: ملت ما امروز یکبار دیگر با شهدای والامقام ، امام خمینی (ره) ، دستاوردها وارزشهای انقلاب ومنویات مقام معظم رهبری تجدیدپیمان بستند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی باگرامیداشت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام خمینی (ره) وشهدای والامقام افزود: ملت همیشه وفادار وانقلابی بار دیگر با سیل جمعیت بی نظیرشان در راهپیمایی 22بهمن خط بطلان بر تمام نقشه های شوم دشمنان کشیدند.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با قدردانی از حضور بی نظیر مردم شهرستان ابرکوه در راهپیمایی یوم الله 22بهمن 96تصریح کرد:مردم ما همیشه برای ناکام گذاشتن دشمنان واستکبار جهانی حضور گسترده ای در صحنه های انقلاب داشته اند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: محمد حسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.