به گزارش ایرنا محمود زمانی قمی روز سه شنبه در نشست راهبری حوزه ict استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه یزد برگزار شد افزود: یکی از عرصه هایی که به ما امید می دهد برای جلب و جذب دانش آموختگان جویای کار فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
وی اظهار کرد: باید با برنامه ریزی درست در راستای ارتقای فعالیت در حوزه ict صورت گیرد تا شاهد کاهش آمار بیکاری جوانان در استان باشیم.
استاندار یزد بر منظم برگزار شدن نشست راهبری ict استان تاکید کرد و گفت: با برگزاری منظم این نشست موجب تحقق فعالیت ها در این حوزه خواهیم بود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد هم گفت: یکی از نهادهایی که می تواند اکوسیتم ارتباطی را در این استان ایجاد کند، منطقه ویژه علم و فناوری است.
اکرم فداکار افزود: استان یزد در حوزه تلفن ثابت و هم تلفن همراه مشکلاتی دارد که امیدواریم با حمایت وزیر ارتباطات زمینه برای رفع این مشکلات فراهم شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر دوشنبه برای افتتاح طرحهای ارتباطی وارد استان یزد شد.
نشست با شرکت ها، استارتاپ ها و فعالان حوزه آی تی استان ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و افتتاح پروژه های ارتباطی روستایی از جمله برنامه های آذری جهرمی در استان یزد بود.
2088/ 6197 خبرنگار: کبری دانشی ** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.