به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز سه شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ابرکوه بمناسبت ایام الله دهه فجر بابیان اینکه با اتحاد و همدلی ملت ایران همیشه توطئه های دشمنان نقش برآب شده ، افزود: امام خمینی (ره) با مبارزات خود ملت ایران را از زیر بار ظلم و ستم استکبار نجات دادند.
وی اظهارکرد: اکنون در آستانه چهل سالگی این شجره طیبه ای هستیم که در سال 57 درس شد و اکنون آنچنان به لطف خدا به صورت بنیاد دار و مستحکم ریشه دوانده که در جهان جایگاه با صلابت خود را یافته است .
حسینی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دستاوردخون هزاران شهید و هزاران جانباز و فداکار آزاده و ایثارگری است که در راه این انقلاب تلاش کردند .
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی منسجم وبا اتحاد در برابر دسیسه های دشمن ایستاده اند واجازه نخواهند داد که بدخواهان بتوانند توطئه ای در ذهنشان خطور کند.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت : پیروزی انقلاب اسلامی معجزه الهی است که به واسطه هدایت های امام خمینی (ره) و با تکیه بر حرکت خروشان ملت ایران به ثمر رسید.
حسینی بابیان اینکه امام خمینی (ره) درس آزادی و آزادگی را به تمامی آزادیخواهان جهان آموزش داد تصریح کرد: انقلاب اسلامی به الگویی تمام عیار برای تمامی کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده و توانسته بسیاری از توطئه های استکبار جهانی را خنثی کند.
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: ملت ایران با شکوه خاصی در پیروی از منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درراهپیمائی 22بهمن توطئه های استکبارجهانی را نقش برآب خواهند کرد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار:کارگر ابرقوئی ** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.