حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی عصر روز یکشنبه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در دیدار با جانبازان آسایشگاه یزد افزود: پیروزی و بقای انقلاب مدیون ایثارگرانی است که از همه هستی خود گذشتند تا نظام الهی به رغم توطئه های استکبار جهانی همچنان سرفراز بماند.
وی ادامه داد: جانبازان ، ایثارگران و خانواده های شهیدان الگوهای حقیقی صبر و مقاومت و نماد عینی شهامت و ایستادگی بر اصول و ارزش های انقلابی هستند و باید نسل جوان از اسوه های مقاومت درس فداکاری در راه دین را سرمشق قرار دهند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: استکبار جهانی 40 سال است برای تضعیف انقلاب اسلامی از انواع توطئه ها بهره گرفته ولی بخاطر ایثار جانبازان و فداکاری رزمندگان جان برکف اسلام در تمام عرصه ها متحمل شکست شدند قطعا به اهداف خود نمی رسند.
محی الدینی اظهار کرد: ملت فهیم ایران و جوانان باید با بصیرت و دشمن شناسی و الگوگیری از جانبازان و ایثارگران همچنان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در صحنه های مختلف مورد نیاز کشور جضوری آگاهانه داشته باشد.
همچنین فرماندار مهریز گفت: تجلیل از جانبازان و ایثارگران نه فقط در دهه فجر باید همواره در طول سال توسط مسوولان و مردم انجام شود که کاری لازم و ارزشمند است و موجب دلگرمی اسوه های صبر و مقاومت است.
سید محمد رستگاری افزود: عزت و اقتداری که نظام اسلامی دارد همه مدیون خون های مطهر شهیدان و فداکاری و ایثار جانباران و صبر و مقاومت خانواده های معزز شهیدان والامقام است .
استان یزد دارای 10هزار جانباز ، 762 آزاده و حدود 40 هزار ایثارگر از دوران دفاع مقدس است.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید به جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
مهریز 500 جانباز دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.