طرح تولید فولاد یک میلیون تنی چادرملو و یک واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی در اردکان یزد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، طرح تولید فولاد یک میلیون تنی چادرملو و واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی چادرملو با حضور«اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از مسئولان ارشد استان یزد در مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو به بهربرداری رسید.

در این طرح معدنی‌سالانه 950 هزار تن انواع شمش فولاد ساده کربنی که در صنایع تولید میلگرد مورد استفاده قرار می‌گیرند، تولید می‌شود.

طرح تولید فولاد یک میلیون تنی چادرملو در زمینی به مساحت 360 هزار 87 متر مربع با زیر بنایی بالغ بر 132 هزار مترمربع ساخته شده و زمینه اشتغال 600 نفر نیروی متخصص را به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی سرو چادرملو اردکان دارای ظرفیت اسمی 492 مگاوات ساعت است که زمینه اشتغال مستقیم برای 100 نفر نیروی جویای کار را ایجاد کرده است.

این نیروگاه شامل دو واحد توربین گازی با ظرفیت 166 مگاوات در شرایط استاندارد، یک واحد توربین ژنراتور بخار با ظرفیت 160 مگاوات، بولیژ بازیافت حرارتی مجهز به سیستم احتراق ثانوی، سیستم خنک کن از نوع آ سی سی و سطح ولتاژ پست نیروگاه با ظرفیت 230 کیلو ولت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.