آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر روز پنجشنبه در همایش طلاب و روحانیون استان افزود: دشمنان برای تضعیف ارزش های والای انقلاب اسلامی و ثمرات نظام از هیج کوششی دربغ نمی کنند ، بنابراین باید روحانیان مردم و جوانان را در جریان حوادث و پیامدهای مختلف نظام قرار دهند.
وی با اشاره به نقش فضای مجازی ادامه داد: در دهه مبارک فجر باید با بهره گیری درست از فضای مجازی و تهیه و انتشار مطالب مناسب برای معرفی انقلاب و دستاوردهای عظیم آن توسط روحانیان و طلاب استفاده شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد گفت: حفظ نظام اسلامی در بیان درست و شفاف دستاوردهای آن و همچنین ولایتمداری ، دشمن شناسی ، بینش و بصیرت ، داشتن روحیه انقلابی و حضور جدی در عرصه های مختلف است.
ناصری یزدی تصریح کرد: وظیفه دینی و انقلابی حکم می کند، برای برگزاری هرچه باشکوهتر ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب ، تلاش های لازم انجام شود، در این ارتباط نقش اساسی بر عهده روحانیان و طلاب است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: برگزاری با شکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با جلب مشارکت مردم قطعا نقش مهمی در اقتدار نظام و شکست توطئه های کفر جهانی دارد.
ناصری یزی یاآور شد: حضور مردم در برنامه های مختلف و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه امسال ، تبلور همبستگی و روحیه انقلابی در دفاع از دین ، ارزش ها و حراست از اهداف و آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان والامقام است .
ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا 22 بهمن ماه ادامه دارد و در استان یزد افزون بر هفت هزار برنامه اجرا می شود.
استان یزد یک هزار و 500 روحانی و طلبه دارد .
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.