محمد کاظمی نسب روز چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان افزود: مردم باید از خدمات نظام و انقلاب آگاه شوند و این وظیفه مسئولان دستگاه های اجرایی ابرکوه است که از طریق خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا)، صدا و سیما و دیگر رسانه های خبری اطلاع رسانی کنند.
وی افزود: انقلاب ایران با مترقی ترین قانون اساسی دنیا توانست، زمینه سعادت مردم را فراهم کند که بعد از گذشت 40سال، انقلاب به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شد.
رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه در ادامه با بیان لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی ملت ،تاکید کرد: نظام در عرصه های مختلف برغم توطئه های دشمنان موفقیت های زیادی داشته است .
کاظمی نسب ادامه داد: با تلاش حضرت امام (ره) و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور ملت در صحنه های مختلف، ایران امروز به کشوری مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است.
وی یادآور شد: ملت ایران با حضور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ، حماسه های فراوانی خلق کرده اند.
سرپرست فرمانداری ابرکوه با دعوت از قشرهای مختلف مردم به شرکت در آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری و حفظ ارزش های انقلاب ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
وی اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر علاوه بر اجرای 300 برنامه فرهنگی ، تبلیغی و ورزشی ، 17طرح خدماتی ، کشاورزی ، درمانی و آبرسانی با حضور مسئولان استان یزد و شهرستان نیز افتتاح خواهد شد.
همچنین رئیس ستاد دهه فجر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در این نشست اظهارکرد: انقلاب اسلامی به نام الله اکبر و با زحمات حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و امروز با درایت مقام معظم رهبری در دنیا می درخشد.
حجت الاسلام محمد فخرالدینی با بیان اینکه انقلاب ایران به آسانی به دست نیامده است ،تاکید کرد: انقلاب حقیقتا تاریخ بشریت را متحول کرد.
این مسئول با بیان اینکه پیام دهه فجر، حفظ وحدت و انسجام است، تصریح کرد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، هنر نظام این است که جمعیت 20 میلیونی را در همایش اربعین حسینی (ع) شکل داد.
وی با اشاره به اینکه باید به مردم امید داد و خدمات انقلاب و دولت را برای آنها بیشتر تبیین کنیم، تصریح کرد: مردم با حضور شان در راهپیمایی یوم الله 22بهمن جواب داندن شکنی به دشمنان و استکبار جهانی خواهند داد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از 12بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام(ره) در سال 1357به کشور آغاز و تا 22بهمن ادامه دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.