آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی عصر روز سه شنبه در ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب استان افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان حقانیت نظام به مردم و جوانان است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: دشمنان انقلاب برای تضعیف نظام از توطئه های مختلفی استفاده کرده اند که با همت مردم ، هوشیاری آنها و حضور در عرصه های مختلف در سایه ولایت فقیه نقش بر آب شده است .
امام جمعه یزد گفت: استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام ، نسل جوان و اعتقادهای آنها را نشانه رفته است بنابراین باید با روشنگری و بصیرت افزایی در مقابل توطئه ها ایستادگی کرد.
ناصری یزدی افزود: جشن های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردمی و بنحو شایسته و همراه با مشارکت گسترده آحاد مردم ولایی و انقلابی برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان به نقش ولایت و رهبری در نظام اشاره کرد و گفت: راه عزت و اقتدار ملت و کشور در گرو ولایتمداری و حرکت در مسیر دین و ارزش های الهی است.
ناصری یزدی همچنین به ذکر خاطره از دوران انقلاب و در مورد امام خمینی (ره) و همچنین ضرورت بیان آن به نسل جوان توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد.
همچنین مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: افزون بر هفت هزار برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی در هه فجر امسال با همکاری و مشارکت مردم برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال از اهمیت زیادی برخوردار است و باید خیلی گسترده و با مشارکت همگان برگزار شود.
جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 الی 22 بهمن ماه برگزار می شود.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.