عبدالرضا دستا، شنبه شب در جلسه بررسی وضعیت ورزش حوزه علمیه یزد که با حضور تعدادی از طلاب برگزار شد به اهمیت فعالیت های ورزشی اشاره کرد و افزود: برای موفقیت در اولین گام باید باشگاه ورزشی راه اندازی شود.
وی ادامه داد: برای کسب مجوز باشگاهداری و ورود تشکیلاتی طلاب به ورزش، هیات فوتبال استان آماده پیگیری مسائل و انجام آن با همکاری اداره کل ورزش و جوانان یزد است.
رئیس هیات فوتبال استان اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای طلاب علاقه مند در رشته های فوتبال و فوتسال ، برگزاری مسابقات برحسب نیاز در طول سال و حمایت های فنی انجام شود.
دستا تصریح کرد: حضور طلاب در ورزش و به خصوص در رشته های فوتبال و فوتسال نقش مهمی در ارتباط آنها با جامعه بزرگ ورزشکاران و مردم دارد و هیات فوتبال از آن حمایت می کند.
وی افزود: در استان زمینه های خوبی برای فعالیت های فرهنگی و ورزشی وجود دارد و باید با همکاری و فعالیت های بین بخشی برای ارتقای برنامه ها و رسیدن به جایگاه مناسب اقدام کرد.
در این جلسه که در محل هیات فوتبال استان یزد برگزار شد نمایندگان طلاب به طرح دیدگاه های خود در تشکیل باشگاه ورزشی و فعالیت در فوتبال پرداختند و حمایت مسوولان را خواستار شدند.
تاکنون باشگاه ورزشی ویژه طلاب مدارس دینی در استان یزد تشکیل نشده است .
22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در مسابقات کشوری و 77 تیم در لیگ استان حضور دارند.
استان یزد 20 مدرسه علمیه و افزون بر سه هزار نفر طلبه دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.