نایب رئیس بانوان هیات ووشو استان یزد گفت: اردوی مشترک تیم های ووشو بانوان این استان و خوزستان در بخش ساندا برای اولین بار در یزد شروع شد و تا 12بهمن ماه ادامه دارد.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی هیات ووشو استان یزد، زینب معشوری با بیان اینکه مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی 15 بهمن برگزار می شود، افزود: با هدف بیشتر آمادگی تیم استان در این رقابت ها، اردوی یادشده برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این اردو زیر نظر لیلا بندانی مربی با تجربه تیم ملی برگزار می شود و پس از آن، 2 تیم، ادامه اردوی مشترک را در تهران محل آکادمی ووشو پیگیری خواهند کرد.

**
همچنین روابط عمومی هیات ووشو استان، در گزارش دیگری از انتخاب اعضای هیات رئیسه ووشو استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان یزد خبر داد.
حبیب فتوحی اردکانی، رئیس هیات یادشده با ارائه گزارشی، افزود: طبق ماده 9 آیین ‌نامه هیئت های ورزشی، اعضای هیات رئیسه وظایفی نظیر پیشنهاد بودجه مالی سالانه ، نظارت بر اجرای مقررات و تعیین مسئولان کمیته ها و رئیسان شهرستان را بر عهده دارد.
همچنین مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: تمام کارهای اجرای هیات بر عهده رئیس هیات است و اعضای آن با حمایت های مادی و معنوی می توانند یاری رسان مجموعه خود باشند.
وی افزود: برگزاری منظم تمرینات ورزشی، مسابقات قهرمانی در استان و شهرستان، دوره های آموزشی مربیگری و داوری و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور می تواند موجب جلب اعتماد خانوده ها شود، و با فعالیت جوانان در عرصه ورزش، از بسیاری ناهنجاری ها مانند اعتیاد جلوگیری می شود.
وی مشارکت خیران را کمک بزرگی برای ساخت خانه ووشو یزد دانست و اظهار داشت: در استان خیرینی در توسعه ورزش فعالیت دارند که هم اکنون 43 پروژه ورزشی از سوی آنها در حال ساخت است که 23 مورد مجموعه های روباز و چمن مصنوعی است.
شریعتی ایجاد مکان های تخصصی جهت رشته ووشو را ضروری دانست و بیان کرد: همگانی کردن و قهرمان پروری 2 وظیفه اصلی هیات ووشو و هیات رئیسه است که این امر با عضوگیری از بین دختران و پسران و تمرین های منظم محقق می شود.
در این نشست 21نفر به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب و احکام آنها صادر شد.

**
دبیر هیات فوتبال استان یزد گفت: جوانان علاقه مند و سالن های مناسبی در استان وجود دارد که می توان با برنامه ریزی از آنها برای توسعه فوتسال استفاده کرد.
صاق شاکری در جلسه هم اندیشی و هماهنگی حضور سرپرستان تیم های فوتسال رده جوانان استان، افزود: برای ارتقای جایگاه فوتسال استان در کشور به برگزاری منظم رقابت ها و بهره گیری از تمام ظرفیت ها نیاز به همکاری است.
وی با بیان اولویت هیات فوتبال استان ادامه داد: در کنار فعالیت های فرهنگی ، اطلاع رسانی ، توجه به مدارس پایه ، فوتبال ساحلی ، ورزش بانوان و دوره های علمی از مهمترین محور فعالیت هیات استان ، توجه به توسعه فوتسال است.
دبیر هیات فوتبال استان خاطر نشان کرد: تاکنون لیگ های فوتسال در رده های مختلف سنی با همکاری تیم ها و هیات ها برگزار شد و لیگ فوتسال جوانان اواخر بهمن جاری برگزار خواهد شد.
شاکری به ضرورت پیگیری سرپرستان تیم های فوتسال برای کسب مجوز و تبدیل به باشگاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: موفقیت در گرو داشتن تشکیلات منسجم و قانونمند است.
وی یادآورشد: تیم ها باید در اولین فرصت در چارچوب مقررات برای کسب مجوز باشگاه اقدام کنند تا بتوانند با حضور در مسابقات استانی و کشوری از ثمرات آن استفاده کنند.
40 تیم در لیگ های فوتسال باشگاه های استان یزد فعالیت می کنند.
هم اکنون 77 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های استان و همچنین 25 تیم استان در لیگ های کشوری حضور دارند.
6197/7536/ خبرنگاران: محمدحسین فلاح و کاظم سبحان زاه**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.