دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت از بازداشت قاتل فرزانه فرزین خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی زارعی با اعلام این خبر افزود: در نشستی مشترک با بازپرس ویژه پرونده و افسرتجسس ویژه آگاهی شهرستان، ابعاد مختلف پرونده این قتل واکاوی و جهت تکمیل تحقیقات بحث و تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: پس اطلاع دستگاه قضایی از وقوع یک فقره قتل، بازپرس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و با صدور دستورات قضایی و اذن ورود به منزل متهم به قتل در کمتر از 2 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

این مقام قضایی از بررسی دقیق تمام ابعاد و فروض مختلف پرونده توسط بازپرس، تحت نظارت دادستان خبر داد و اظهار داشت: بازسازی اولیه صحنه قتل جهت تأیید صدق گفتار متهم به قتل انجام گرفته است و ضمن انجام دقیق تحقیقات پیرامون مسئله، استعلاماتی از پزشکی قانونی و چند مرجع دیگر نیز صورت گرفته است که دستگاه قضایی منتظر وصول پاسخ این استعلامات است.

دادستان عمومی و انقلاب تفت به وجود حواشی و شایعات منتشر شده در سطح شهر و فضای مجازی پیرامون قتل فجیع اخیر اشاره کرد وگفت: دستگاه قضایی بدون توجه به شایعات و با دقت بر واقعیات، والبته مد نظر قرار دادن تمامی ابعاد جنایت و بررسی کلیه فروض، تحقیقات و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود دارد.

وی ابراز داشت: اکنون پرونده در بازپرسی و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک یزد ارسال خواهد شد.

زارعی خاطرنشان کرد: طبیعی است شهر امن و آرام تفت که به طور معمول عاری از جرائم خشن است بر اثر شوک ناشی از قتل فجیع دچار التهاب شود، اما شهروندان گرامی بدانند دستگاه قضایی با همکاری سایر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با دقت همه چیز را زیر نظر دارند و اجازه نمی دهند به امنیت و آسایش عمومی مردم لطمه ای وارد شود وحقی از کسی ضایع گردد و یا عدالت تحت الشعاع مسائل حاشیه ای قرار گیرد.

وی عدم توجه و اطمینان به شایعات در فضای مجازی را از مردم خواستار شد و تأکید کرد: اخبار مرتبط با این حادثه تلخ پس از تکمیل تحقیقات از سوی دادستانی و از مبادی رسمی به سمع ونظر مردم خواهد رسید.

شایان ذکر است در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان تفت استان یزد، با حضور به موقع مأمورین انتظامی و مقام‌های قضایی، متهم به قتل شناسایی و پس از اقرار و تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.