سرتیپ دوم پاسدار فتح‌الله جمیری شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی مدیران تربیت بدنی نواحی مقاومت بسیج استان، افزود: توسعه ورزش موجب تامین سلامتی و نشاط اجتماعی و حلال بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی است .
وی ادامه داد: برای پیشگیری از اعتیاد و مسائل سوء فرهنگی در جامعه و بین جوانان باید با همکاری بخش های مختلف نسبت به ترویج ورزش و فعالیت های مختلف در رشته های مورد نیاز اقدام شود .
فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: بهبود مسائل فرهنگی، اجتماعی ، بهداشت و سلامت جامعه در گرو همگانی کردن ورزش و ایجاد زمینه های مناسب در جلب همکاری برای فرهنگ سازی ورزش دارد.
جمیری اظهار کرد: رفع موانع در حوزه وزش از جمله مسائلی است که باید همواره مدنظر تمام متولیان و فعالان این حوزه پرمخاطب و اثرگذار قرار گیرد که رسالتی مهم در جامعه اسلامی است .
به گفته فرمانده سپاه الغدیر استان، مردم با برخی بیمارها دست و پنجه نرم می کنند که یکی از مهمترین راه های حل آن و کاهش هزینه های درمان ، توسعه رشته های ورزشی است که باید با جدیت در استان پیگیری شود.
جمیری تصریح کرد: سپاه نگاه خاص به توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی دارد و همواره با همراهی سایر دستگاه ها در راستای فرهنگ سازی ورزش و حمایت از رشته های مختلف ورزشی گام بر می دارد.
14 پایگاه استعدادیابی در 12 ناحیه بسیج استان به حدود 200 نفر از ورزشکاران مستعد بسیجی 9 تا 14 سال آموزش های لازم ارائه می دهد.
65 هزار ورزشکار در 47 هیات ورزشی استان فعالیت دارند.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 300هزار نفر آنها عضو نیروی مقاومت بسیج هستند.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.