محمود زمانی قمی دوشنبه شب در نشست احزاب و تشکل های سیاسی استان افزود: راه اندازی انجمن گفت و گوی بین نسلی نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد و برای انجام آن باید تلاش کرد.
وی با اشاره به ضرورت و اهمیت ایجاد فرصت برای احزاب و تشکل های مختلف سیاسی برای فعالیت در راستای برنامه های کشور و نظام ادامه داد: زمینه برای مشارکت ، فعالیت و اظهار نظر تشکل های سیاسی فراهم است.
استاندار یزد تاکید کرد: طرح‌های خوب و موثر ملی توسط دولت و در راستای افزایش تعامل احزاب و صاحب‌ نظران اجتماعی و سیاسی ارائه شده است که باید از آنها برای تعامل سازنده بهره گرفت.
زمانی قمی اظهار کرد: وجود فضای تعاملی بین نخبگان و دلسوزان جامعه برای ارائه راه حل ها و بررسی مسائل و همچنین تلاش برای حل مشکلات مختلف باید جدی گرفته شود.
استاندار یزد به مطالبه معلمان طرح حمایتی در استان اشاره کرد و گفت: با عذرخواهی از معلمان ، عملکرد خوب این افراد روشن است و قطعا مسائل آنها پیگیری و حل می شود.
زمانی قمی به اهمیت جلب مشارکت افراد و تشکل ها برای همراهی و همکاری در ابعاد مختلف و رفع نیازهای استان اشاره کرد و تداوم همت ها و همدلی را خواستار شد.
خانه احزاب استان یزد با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل 19 بهمن 1395 به صورت رسمی افتتاح شد.
هم اکنون 22 حزب سیاسی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.