حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد افزود: مردم مومن و انقلابی در وضعیت کنونی از گرانی ها و وجود مشکلات اقتصادی ناراحت هستند و رنج می برند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر حل مسائل مردم و رسیدگی به مشکلات فرهنگی و اقتصادی تاکید داشته اند، ادامه داد: مدیران در هر پست و مقامی که هستند، باید با برنامه ریزی مدون و دقیق ، رسیدگی به حل مشکلات را در دستور کار اصلی خود قرار دهند.
خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه مشکلات با سخنرانی حل نمی شود و تا حدودی رکود بر بازار حاکم است، تصریح کرد: ملت قهرمان ایران در 40 سال گذشته در عرصه های مختلف حضوری آگاهانه و توام با بصیرت داشته اند و الان نوبت خدمت رسانی و کار و فعالیت بیشتر و بهتر به آنهاست .
آیت اللهی تصریح کرد: خدمت به مردمی که همواره آماده جانفشانی برای دین ، نظام ، انقلاب اسلامی و مسیر نورانی ولایت هستند، وظیفه بزرگ محسوب می شود که بر عهده مسوولان است .
امام جمعه موقت یزد به حوادث هفته های گذشته و ایجاد اغتشاش در برخی شهرهای کشور اشاره و آن را توطئه ای علیه نظام ذکر کرد و گفت: هوشیاری مردم ولایتمدار و بصیرت و بینش بالای آنها موجب شکست اهداف استکبار جهانی شد.
آیت اللهی افزود: مردم با حضور در راهپیمایی های گسترده و پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و حامیان آنها زدند ، هرچند باید همیشه مواظب دسیسه های کفر جهانی باشیم .
خطیب نمازجمعه یزد اظهار کرد: مردم بارها نشان داده اند، هر وقت نظام و انقلاب اسلامی به حضور در صحنه آنها نیاز داشته ، آماده فداکاری و ایستادگی هستند و این ملت شکست ناپذیرند.
آیت اللهی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال خیلی اهمیت دارد و قطعا باید نسبت به گذشته خیلی پرشورتر برگزار شود و بار دیگر اقتدار نظام در مقابل دیدگان عالمیان قرار گیرد.
وی در ادامه یاد و خاطره جانباختگان سانحه کشتی نفتکش سانچی را در اقیانوس آرام گرامیداشت و آن را به بازماندگان آنها تسلیت گفت و همچنین با اشاره به فضائل و مناقب حضرت زینب کبری(س) به نامگذاری آن به عنوان روز پرستار اشاره و از خدمات این قشر سخت کوش قدردانی کرد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.