به گزارش ایرنا ، محمود زمانی قمی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد افزود: برای پیشگیری از اعتیاد در استان فعالیت هایی توسط دستگاه های مختلف انجام شده ولی باید همچنان با برنامه ریزی اقدام های جدی تری به عمل آید.
وی به موضوع مهاجرت ها در استان اشاره کرد و ادامه داد: تاثیر مهاجرت در استان انکارناپذیر است بنابراین باید با بهره گیری از نظر نخبگان برای بررسی موضوع و حل معضل نیز تلاش مضاعف انجام شود.
استاندار یزد تصریح کرد: موضوع مهاجرت در استان به بررسی دقیق و همکاری بخش های مختلف نیاز دارد و با تصمیم آنی و بخشنامه حل نمی شود و همه باید وظایف خود را انجام دهند.
زمانی قمی به ضرورت تسریع و توجه جدی دستگاه های مختلف در مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره کرد و تاکید نمود: انجام فعالیت های لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر باید با همکاری تمام مسوولان و مردم پیگیری و اقدام های ضروری به عمل آید .
امسال تاکنون 17 تن و در سال گذشته افزون بر 27 تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شده است .
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.