سید محمد رستگاری شامگاه سه شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان، افزود: برای جذب بودجه و تکمیل طرح های عمرانی باید مدیران در چارچوب مقررات و سیاست های دولت وظایف مربوط به خود را با جدیت انجام دهند.
وی بدون اشاره به میزان اعتبار تخصیصی و تعداد طرح های نیمه تمام مهریز افزود: سیاست دولت، تکمیل طرح های نیمه تمام است که تلاش و پیگیری مدیران اجرایی را طلب می کند.
فرماندار مهریز تصریح کرد: ارتباط مدیران دستگاه های اجرایی با مسوولان استانی مرتبط ، وجود تعامل با آنها در جذب بودجه بسیار موثر است، امیدواریم برای تحقق آن اقدام لازم انجام شود.
رستگاری در ادامه تاکید کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در بهره گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت های داخلی ، ایجاد تولید و اشتغال دارد.
به گفته وی، محور فعالیت مدیران باید همواره بر اجرایی شدن دقیق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و انجام برنامه های دولت برای رسیدن به توسعه متوازن باشد.
کمیته برنامه ریزی با حضور فرماندار و مدیران شهرستان و با هدف هماهنگی و تصمیم گیری در امور برنامه ریزی ، توسعه و عمران و ضرورت پیگیری طرح های نیمه تمام مطابق با خط مشی دولت تدبیر و امید برگزار می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047 خبرنگار: کاظم سبحان زاده **انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.