به گزارش ایرنا، مدیر این درمانگاه در آیین بهره برداری از آن گفت: درمانگاه دانشگاه یزد با زیربنای 2هزار و 700 مترمربع، فعالیت خود را در 2 بخش درمانگاه عمومی و تخصصی و بخش دندانپزشکی آغاز کرده و به صورت شبانه‌ روزی فعال است.
محمود اکبری افزود: بخش درمانگاه شامل پزشک عمومی، متخصص داخلی، جراحی، پوست، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی و جراحی سرپایی، خدمات تزریقات، پانسمان، سوراخ کردن گوش، بخیه و گچ‌ گیری که در 2نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمات هستند.
وی ادامه داد: در بخش دندانپزشکی همه خدمات شامل دندانپزشکی عمومی و تخصصی شامل کشیدن، ‌پر کردن، ‌ترمیم، عصب‌ کشی‌، جراحی‌ های مختلف لثه، فک و صورت، ارتودنسی و ‌ایمپلنت ارائه می ‌شود.
اکبری با یادآوری فعال بودن بخش اطفال در بخش دندان پزشکی درمانگاه گفت: در بخش دندان پزشکی عمومی چندین دندانپزشک به صورت شبانه‌ روزی فعال هستند و در نوبت شب اورژانس ‌های دندانپزشکی پوشش داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این درمانگاه برای دانشگاهیان شامل اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان 10 درصد تخفیف خدمات در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: ‌این درمانگاه تنها مرکز این منطقه است که خدمات دندان پزشکی را در نوبت شب نیز ارائه می‌ دهد.
رییس دانشگاه یزد نیز گفت: راه اندازی این مرکز از طریق برون ‌سپاری انجام شد و امیدواریم بسیار چابک، انعطاف پذیر، مشتری مدار و پاسخگو باشد و از این طریق بتوان با کیفیت بهتر و کمترین هزینه، بیشترین خدمت را به جامعه ارایه کرد.
محمدصالح اولیاء از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خواست برای ارائه خدمات بهتر در این درمانگاه، بیش از پیش با دانشگاه یزد همکاری کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: این درمانگاه هم از این لحاظ که هم درمانگاه خیریه و هم درمانگاه دانشگاهی است می تواند به لحاظ کیفیت،‌ دقت و کاهش هزینه یک الگوی نمونه و موفق باشد.
محمدرضا میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد نیز خطاب به کادر درمانی این درمانگاه گفت: اینجا یک درمانگاه معمولی نیست و با توجه به اینکه یک مرکز خیرساز و دانشگاهی است وظیفه‌ بسیار سنگین است و باید حرمت این دو اسم را نگهدارید.
صادق حمامی بانی نیکوکار که این درمانگاه را به یاد همسر مرحوم خود زنده‌ یاد بانو صدیقه بیطرف احداث کرده از حمایت ‌های روسای دانشگاه یزد و دانشگاه علوم پزشکی یزد قدردانی و اظهار کرد: مسئولان باعث ایجاد انگیزه در خیران می‌ شوند.
افزون بر 14 هزار دانشجو در دانشگاه یزد تحصیل می کنند که حدود 6 هزار نفر آنان در خوابگاهها مستقر هستند.
استان یزد دارای 100 هزار دانشجوست و 60 مرکز آموزش عالی دارد.
7532/ 6197 خبرنگار: سعیدصادقی مقدم**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.