محمد کاظمی نسب روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان اینکه جوانان نسل چهارم انقلاب به اندازه کافی با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا نیستند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در عصر حاضر پاسخگوی همه نیازهای آزادیخواهان دنیاست.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی ادامه داد: محور برنامه های دهه مبارک فجر بیشتر، باید آشنا کردن جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب به ارزش ها وخدمات انقلاب اسلامی باشد.
وی اضافه کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم در بدنه دولت باید جوانان را بیشتر با قانون اساسی و ظرفیت های بی نظیری که در آن پیش بینی شد و خیلی از آنها هنوز شاید امکان بروز و ظهور پیدا نکرد، با آموزهای دینی آشنا کنیم .
کاظمی نسب با بیان اینکه پایه اصلی نظام بر اساس مردم سالاری دینی و حکومت مردمی است، تصریح کرد: قانون اساسی ایران یکی از مدرن ترین قوانین اساسی دنیاست که در حال اجراست و ظرفیت های بیشتری نسبت به کشورهای دیگر دارد .
سرپرست فرمانداری ابرکوه یادآورشد: انقلاب سال 57 ایران در زمره انقلاب های بزرگی بود که مسیر حرکت بسیاری از کشورهای دنیا را عوض کرد و سرآغاز حکومت اسلامی در دنیا شد.
وی با اشاره به کینه توزی های دشمنان نظام و استکبار افزود: دشمنان با به راه انداختن جنگ و تحریم های اقتصادی تلاش کردند که به مردم القا کنند، انقلاب توان پاسخگویی به نیازهای آنان را ندارد و با اندک اتفاق و جنگی از هم می پاشد، خوشبختانه توطئه های آنان با شکست مواجه شد.
سرپرست فرمانداری ابرکوه از فعالیت 18کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان خبر داد و افزود: این کمیته ها برای هرچه بهتر برگزاری برنامه ها که توام با دهه فاطمیه است با محوریت مردم برنامه ها را بر عهده دارند.
برگزاری مسابقات نماز با شرکت یکهزار و200 نفر، شب های قرآنی به مدت 10 شب ، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی ، برگزاری بزرگداشت ورود امام خمینی (ره) به ایران، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان انقلاب از جمله برنامه های دهه فجر
است.
همچنین برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، مسابقات ورزشی، قرآنی، فرهنگی، علمی و ... نشست های روشنگری ، عصر شعر انقلاب، تجلیل از 51 دانش آموز حافظ قرآن ، جشن تکلیف 700دانش آموز، جشن کارگری، کارفرمایی و تعاون گران باشرکت سه هزار نفر و واگذاری 17 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه های دهه فجر ذکر شد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.