سید سعید سیدعلایی روز سه شنبه در بیست و نهمین دوره آموزشی مدیران و کارشناسان هسته های گزینش وزارت راه و شهرسازی در یزد افزود: آنها باید بتوانند در مجموعه وزارت راه و شهرسازی بر رعایت قوانین و ارزش های اسلامی و اداری به عنوان الزامات سلامت اداری نظارت کنند.
در این دوره آموزشی، مدیران و کارشناسان هسته های گزینش دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی کشور حضور دارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، در ادامه با تسلیت حادثه کشتی نفتکش سانچی ، از تلاش فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد،و لزوم آموزش های بروز را لازمه فعالیت در هسته های گزینش دانست.
وی اضافه کرد: به همین منظور در سال 96 برای آشنایی بیشتر کارکنان این حوزه با قوانین گزینش 25 دوره آموزشی ویژه 25 استان برگزار شد.
وی خدمت در نظام اسلامی را توفیق الهی دانست و گفت: باید پاسدار این توفیق باشیم و بدانیم کارکنان گزینش در نقطه نخست این خدمتگزاری ،وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند .
سید علایی با اشاره به فرمان 6 ماده ای امام خمینی (ره) در باره وظایف هسته های گزینش بر لزوم نگاه دقیق برای جلوگیری از انحراف در مجموعه ها و نظارت بر سلامت اداری و ممانعت از فساد در دستگاه ها تأکید کرد.
همچنین در ادامه سرپرست هسته گزینش سازمان بنادر و دریانوردی با تسلیت حادثه کشتی نفتکش سانچی اظهار کرد: ابعاد این حادثه با توجه به از دست دادن تعدادی از نیروی متخصص و توانمند ، در دنیا بی سابقه است.
علی اکبر مرزبان با قرائت پیام تسلیت معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در این دوره آموزشی، تصریح کرد: چند روز اخیر اخبار و شایعات زیادی در باره این حادثه منتشر شد، بهتر است به جای توجه به شایعات ، نظر کارشناسی و فنی را مورد توجه قرار داد.
وی با اشاره به اینکه در این زمان حساس بازار شایعه داغ است، یادآور شد: برخلاف اظهارات برخی ها،به ‌گفته مسئولانی که در شانگهای چین شاهد و ناظر بودند، چین در این حادثه خوب ظاهر شد.
وی ادامه داد: ابعاد فنی و تکنیکی بسیاری در این ارتباط مطرح می‌شود، بهتر است به دیدگاه و نظر کارشناسان احترام گذاشت و با واقع ‌بینی تسکینی برای دل داغ ‌دیدگان باشیم.
مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه با بیان اینکه مباحث فنی زیادی در مورد این حادثه دلخراش مطرح است، ادامه داد: با رمز‌گشایی از جعبه سیاه کشتی امیدواریم بتوان علت بروز حادثه را مشخص کرد.
1968/2047 خبرنگار: محمودرضا رحمانی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.