** اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی فجر در یزد
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: فیلم های جشنواره بین المللی فجر از 12 الی 22 بهمن در سینماهای تک و جام جم یزد اکران می شود.
علی غیاثی ندوشن با بیان اینکه 14فیلم و یک انیمیشن در بخش مسابقه شرکت دارند، ادامه داد: علاقه مندان می توانند بلیت تماشای فیلم های مورد علاقه خود را از گیشه 2باب سینماهای یادشده خریداری کنند و عنوان فیلم ها اطلاع رسانی خواهد شد.

** همراهی اقلیت های دینی یزد با نظام
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: پیروان اقلیت های دینی در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و عصر سازندگی همراه ملت و نظام بودند و در این راه شهدایی تقدیم کردند.
سید خلف حوتی نژاد، در نشست کمیته اقلیت های دینی ستاد دهه فجر استان با گرامیداشت یاد «رستم آذرباد' شهید زرتشتی افزود: یاد و خاطره این شهید زرتشتی همه ساله گرامی داشته می شود و نباید رشادت های شهیدان فراموش شود.
وی ادامه داد: اقلیت های دینی از جمله زرتشتیان استان در غم و شادی مردم ایران حضور داشتند، این سرمایه ارزشمندی برای نظام است.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با یادآوری زندگی مسالمت آمیز مسلمانان، زرتشتیان و کلیمیان یزد گفت: مردم یزد سال ها در کنار هم با آرامش زندگی کردند که این امر باعث شهرت یزد به عنوان شهر صلح شده است.
حوتی نژاد برنامه های متنوع و ایجاد نورآوری در برنامه های ستاد دهه فجر استان یزد را خواستار شد.
سعید زارع جانشین شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامییزد در این نشست با تقدیر از فعالیت انجمن های زرتشتیان یزد در برنامه های دهه فجر اظهار امیدواری کرد که همچون سال های گذشته این برنامه ها با تنوع بیشتری برگزار شود.

** شرکت 97 عضو هیات علمی دانشگاه یزد در دوره آموزشی
97 عضو هیات علمی دانشگاه یزد در دوره آموزشی ضوابط و مقررات دانشگاهی شرکت کردند.
این دوره 26 ساعت توسط دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در اجرای طرح دانش افزایی و توانمند سازی اعضای هیات علمی برگزار شد.
شرکت کنندگان در این دوره ۹ سرفصل آموزشی با عنوان های مقررات ارتقا یا تبدیل وضعیت، مقررات پژوهشی، مقررات و ضوابط حراستی، قوانین و مقررات آموزشی، سیستم آموزشی گلستان، آموزش گوگل اسکولار، مقررات اداری و مالی، اتوماسیون اداری و مدیریت کلاس فرا گرفتند.

** آغاز دوره آموزشی تربیت مربی حفظ قرآن در یزد
دوره آموزشی تربیت مربی حفظ قرآن امروز در یزد آغاز شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: این دوره آموزشی با حضور سید مهدی هاشمی و با شرکت 80 نفر از حافظان قرآن به مدت چهار روز در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حسین زارع زاده، افزود: این دوره از فردا(چهارشنبه) آغاز و تا شنبه 30 دی ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: قرار است در این کارگاه آموزشی آخرین روش های حفظ قرآن، احکام و آداب حفظ قرآن، روش تدریس ترجمه و مفاهیم و اصول کلاس داری حفظ و آشنایی با حفظ موضوعی تدریس شود.
وی اضافه کرد: در این دوره کارگاه عملی تدریس حفظ قرآن برگزار و فراگیران پس از گذراندن دوره کارورزی گواهی نامه معتبر تربیت مربی حفظ توسط سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت خواهند کرد.
7532/2047خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.