حجت الاسلام علی گندمی شامگاه روز دوشنبه در نشست کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب استان بدون اشاره به مشکلات مورد نظر افزود: مسئولان باید با همدلی برای حل مسائل و ارائه خدمت بهتر به مردم همیشه در صحنه یزد تلاش کنند.
وی ادامه داد: مدیران اجرایی نهادها و به خصوص عوامل انجام مناسبت‌های ملی و مذهبی و سالگرد پیروزی انقلاب باید نقش سازنده و تعامل جدی تری در حوزه‌های مختلف داشته باشند که وظیفه ای مهم محسوب می شود.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مردم پشتوانه نظام هستند، باید مسوولان با تمام توان با همکاری و روحیه انقلابی خدمت کنند.
گندمی افزود: حراست از ارزش‌های انقلاب وظیفه ای مهم است، همکاری سازنده مسوولان اجرایی با هدف رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی باید در ویژه برنامه‌ های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شود.
این مسوول تصریح کرد: برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب به گونه ای طراحی و اجرا شود که موجب دلگرمی مردم و اقتدار و عزت ایران را به خوبی به رخ استکبار جهانی بکشد.
گندمی تاکید کرد: بیان دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف به ویژه برای مردم و جوانان باید به عنوان یک امر مهم در برنامه ها مدنظر مسوولان استان قرار گیرد.
ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از 12 بهمن 1396 با انجام افزون بر 2 هزار برنامه در استان آغاز می شود، تا 22بهمن ماه ادامه دارد.
ستا دهه فجر انقلاب اسلامی دارای 30 کمیته در بخش های مختلف است که با مشارکت تشکل های مردمی و برخی دستگاه های اجرایی تشکیل شد.
کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر شامل دستگاه های نظامی و انتظامی است .
7536/2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار:عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.