به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین یکتا روز جمعه در جمع تشکل های فرهنگی یزد افزود: دشمنان کشور و انقلاب اسلامی برای وارد کردن آسیب‌ های مختلف اجتماعی به کشور برنامه‌ریزی کرده اند.
وی ادامه داد: نیروهای ارزشی ، انقلابی و دلسوز نظام اسلامی باید به مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی توجه داشته باشند و با حضوری فعال در مباحث اجتماعی به کشور و مردم خدمت کنند.
مسوول سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء تصریح کرد: در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی در کنار جنگ اقتصادی و فرهنگی، جنگ اجتماعی نیز به ‌طور ویژه در دستور کار بدخواهان کشور و انقلاب قرار گرفته است.
یکتا افزود: دشمنان می‌خواهند مردم از ولایت و نظام اسلامی دور شوند و جامعه را نسبت به‌نظام و انقلاب بدبین و بی‌تفاوت کند ، بنابراین فعالان فرهنگی کشور باید بیش ‌از پیش برای گره‌گشایی از معضلات مختلف جامعه و کشور در میدان عمل حاضر باشند.
همچنین دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد گفت: هوشیاری و حضور فعال نیروهای ولایتمدار در صحنه از مهمترین وظایفی است که امروزه رسالتی مهم بر دوش همه افراد در جامعه اسلامی است .
حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: دشمنان در 40 سال گذشته برای ضربه زدن به نظام از اهرم های مختلفی استفاده کرده اند که همه آنها با بصیرت و هوشیاری مردم نقش بر آب شده است .
استان یزد دارای 100 تشکل فرهنگی و اجتماعی است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاه**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.