به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه به بابیان اینکه ترامپ امروز هم دربحث مقابله با برجام می خواهد خودنمائی کند افزود: هر تصمیم مثبت یا منفی بگیرند به ضرر خودشان است و این شاخ و شانه کشیدن و وعده خروج ازبرجام، خودشان را دچار انزوای بیشتر خواهدکرد.
امام جمعه ابرکوه با اشاره به حوادث اخیر گفت: پرچم ایران را که نماد استقلال کشور است پائین می کشند و به مقدسات توهین می کنند و مسجد وقرآن می سوزانند اگر روزی به قدرت برسند اثری از مسجد ومحراب و دین وایمان دراین کشور بجا نمی گذارند و صدها بار بدتر از عراق و سوریه با این کشور و ملت رفتار خواهند کرد.
وی افزود: باز هم کار دشمن ، دشمنی است و هنوز هم در صدد جبران شکست شان
حسینی به مناسبت سالروز شهادت جمعی از فدائیان اسلام افزود: شهید نواب صفوی از پایه گزاران مبارزه علیه شاه و مخالف اسرائیل و حامی دفاع از بیت المقدس بود.
وی ادامه داد: او کسی بود که نخستین جرقه های انقلاب را دردلها روشن کرد و با عزت نفس و مناعت طبع و به دور از حب جاه و مال ومنال با شجاعت و صراحت علیه شاه و حکومت امریکائیش مبارزه کرد.
امام جمعه ابرکوه به سفر یک روزه استاندار یزد به شهرستان ابرکوه اشاره کرد و یادآور شد :استاندار یزد در ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و کارخانجات کاشی ، سرامیک و لبنیات رابررسی کرد و مقرر شد از طریق تخصیص اعتبار و دادن تسهیلات بانکی این مشکلات اساسی آن ها راحل فصل کند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.