به گزارش ایرنا ، ژاله فرامرزیان شامگاه پنجشنبه در این بازدیدها با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در رشته های مختلف در استان ها و یزد جزو اولویت های مهم وزارت ورزش و جوانان است از پیگیری های انجام شده قدردانی کرد و افزود: جلب همکاری خیران برای تکمیل طرح های ورزشی بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: جلب مشارکت خیران و علاقمندان در کنار اعتبارهای دولتی نقش مهمی در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی دارد که باید با برنامه ریزی و پیگیری نسبت به تحقق آنها اقدام های لازم انجام شود.
این مسوول تصریح کرد: برخی از طرح های ورزشی در استان یزد به اعتبارهای ملی نیاز دارد که قطعا پیگیری و انعکاس آن برای جذب اعتبار فعالیت های مورد نیاز انجام می گیرد.
فرامرزیان افزود:توسعه ورزش در رشته های مختلف به زیر ساخت نیاز دارد و وجود اماکن مناسب ورزشی برای جذب مخاطبان و گسترش آن یک ضرورت است .
هم اکنون 45 طرح خیری ورزشی در یزد و شهرستان های تابعه استان در رشته های مختلف در دست ساخت است که تاکنون با همراهی خیران و اعتبارهای دولتی 23 مورد از آنها بهره برداری شده است.
همچنین در سال 1395 ، 67 طرح ورزشی در استان یزد به بهره برداری رسید و 77 طرح دیگر در دست اقدام است.
معاون توسعه و منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان برای بررسی وضعیت اماکن ورزشی و اقدام ها و پیشرفت‎‎هایی که در این زمینه تاکنون انجام شده و پیش‎‎بینی منابعی که در این رابطه نیاز است به یزد سفر کرده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان در این سفر از برخی از امکان ورزشی استان از جمله سالن اسکواش و مجموعه ورزشی بزرگ یزد بازدید و در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان یزد سخنرانی کرد.
استان یزد 47 هیات ورزشی و همچنین افزون بر 65 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.