محمدمهدی تندگویان، شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه ششمین گردهمایی مسوولان امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ها در یزد با بیان اینکه دولت برای کار آفرینان تسهیلاتی قائل شد، افزود: نسبت به معرفی تشکل های مردم نهاد برای اجرای طرح های کار آفرینی اقدام می شود.
وی ادامه داد: برای ورود تشکل های مردم نهاد به طرح های کار آفرینی باید در کشور مدیران کل ورزش و جوانان پیگیری های لازم را انجام دهند و به حوزه جوانان اهمیت قائل شوند.
این مسوول تصریح کرد: فعال کردن جوانان در قالب تشکل های مردم نهاد و خدمت به آنها، وظیفه مهم است که انجام می شود و باید نسبت به ارتقای برنامه ها و فعالیت ها اقدام کرد.
تندگویان تصریح کرد: فعال کردن تشکل های مردم نهاد در اصل فعال کردن جوانان جامعه اسلامی است که دارای ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف هستند .
همچنین معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: این استان از دیرباز در موضوع جوانان پیشگام و در حوزه های مختلف فعال بود و در زمینه تشکل های جوانان نیز عملکرد مناسبی داشته است.
محمد علی طالبی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین همایش هایی موجب تبادل تجریه و توجه بیشتر و برنامه ریزی در امور جوانان شود و در بخش های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعال تر از گذشته به جوانان اهمیت داده شود.
در پایان این مراسم از تمبر یادگاری همایش یادشده رونمایی شد.
ششمین گردهمایی مسئولان امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اداره کل استان ها روز چهارشنبه (دیروز ) در یزد آغاز به کار کرد.
این گردهمایی به مدت 2 روز پیگیری شد و در خصوص ساماندهی امور جوانان ، مشارکت های اجتماعی ، طرح های ملی جوانان ، ازدواج و خانواده و فضای مجازی بحث و بررسی شد.
یزد افزون بر 100 تشکل مردم نهاد مرتبط با حوزه جوانان دارد که 37مورد آن فعال است.
استان یزد یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد، این استان 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که در 47 هیات ورزشی استان فعالیت دارند.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.