ونوس عامری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره از چهارم تا 14 اسفندماه در تالار فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: برگزاری جشنوارهای فرهنگی مختلف با هدف معرفی و بازبینی آثار گذشته نقش مهمی در انتقال ارزش‌های فرهنگی به نسل جدید دارد.
عامری با بیان اینکه ارتقای سطح فرهنگ عمومی یکی از مهمترین وظایف نهادهای شهری است افزود: در جشنواره‌های فیلم باید آثار فاخر گذشتگان بازبینی و شرایط لازم برای آشنایی بیش از پیش هنرمندان جدید با نوع نگاه تاریخ هنری ایجاد شود.
دبیر هنری جشنواره فیلم یزد هم گفت: در این جشنواره 10 فیلم از آثار فاخر و شاخص هنرمندان کشوری که در دهه‌های 60 و 70 اکران شده مورد بازبینی و بررسی قرار می گیرد.
زهرا‌ السادات طباطبایی افزود: تمام عوامل فیلم‌های این جشنواره از کارگردان، تهیه کننده،‌ بازیگران، طراح صحنه و تدوین گر حضور دارند.
وی اظهار داشت: فاخر بودن، تأثیرگذار و مانا بودن از جمله ملاک‌های ارزیابی و انتخاب فیلم‌های ارائه شده در جشنواره فیلم یزد است.
وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره یاد شده در شهرستان تفت برگزار می شود گفت: این جشنواره با مشارکت شورای اسلامی شهر یزد برپا می شود.
2088/ 6197 خبرنگار: کبری دانشی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.