به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، آیت الله محمدرضا ناصری در نشستی با استاندار و سرتیپ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان افزود: هوشیاری ، تیزبینی، دقت و دید وسیع پلیس در ماموریت ها فرصت حرکت های فتنه گری را به دشمن نمی دهد.
وی با بیان اینکه نباید از توطئه دشمن غافل شد، افزود: دشمن چیزی نیست که نگران باشید ، بلکه روحیه تان را قوی کنید، خداوند و ملت پشتیبان پلیس هستند ، چون شما حق هستید.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کار پلیس سخت و متنوع است، گفت: به وظیفه خود عمل کنید و از غیرخدا اصلا نترسید و با روحیه روانشناسی همواره به مردم لطف و محبت داشته باشید.
همچنین استاندار یزد با قدردانی از تلاش های فرمانده و کارکنان پلیس استان در خصوص وقایع اخیر اظهار کرد: به خاطر تنوع ماموریت های پلیس بیشترین فشار در روزهای اخیر به نیروهای انتظامی وارد شد.
محمود زمانی قمی یادآور شد: نیروی پلیس به خوبی عمل کرد و بار دیگر از این ماموریت نیز سرافراز بیرون آمد.
وی گفت: در حوزه معیشت و اقتصاد مشکلاتی وجود دارد، باید با برنامه ریزی جدی تر تلاش کنیم تا این مشکلات نیز رفع شود.
استاندار یزد بیان کرد: با اعتماد و اعتقاد راسخ به دستاوردهای نظام و با روحیه ای قدرتمند و به یاری خدا می توان از دستاوردهای انقلاب پاسداری و حفاظت کرد.
چند روز گذشته تعداد اندکی فرصت طلب با حمایت علنی دشمنان قسم خورده انقلاب در برخی شهرها علیه نظام و ارزش های دینی و انقلابی هنجارشکنی کردند.
7536/ 2047 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.