عبدالرضا دستا عصر روز یکشنبه در جمع اعضای هیات رئیسه فوتبال استان افزود: مسابقات فوتبال لیگ با شرکت 77 تیم در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقات طبق مقررات فدراسیون و آیین نامه هیات فوتبال استان به صورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می شود و در پایان تیم های قهرمان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری صعود می کنند.
رئیس هیات فوتبال استان اظهار کرد: علاوه بر رشته فوتبال همه ساله مسابقات فوتسال لیگ های استان با حضور 20 تیم در رده های مختلف و با عضویت 300 نفر برگزار می شود و تیم های برتر جواز حضور در لیگ های کشوری را کسب می کنند.
به گفته دستا،در سال جاری جشنواره فوتبال ساحلی در رده های مختلف سنی و همچنین رقابت های لیگ امید در این رشته برگزار شد که با استقبال خوب تیم ها مواجه شد.
این مسوول با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی در کنار امور فنی افزود: کمیته فرهنگی هیات فوتبال با همکاری باشگاه ها و کمیته های زیر پوشش در طول سال برنامه های مختلفی را بر حسب نیاز انجام می دهد.
دستا افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان ، استعدادیابی و ساماندهی افزون بر 20 مدرسه فوتبال و فوتسال در استان با عضویت حدود هزار نفر و 500 انجام شد .
هم اکنون 22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در مسابقات کشوری حضور دارند.
هیات رئیسه هیات فوتبال استان شامل رئیس ، نماینده باشگاه ها ، هیات های فوتبال شهرستان ها و برخی از اعضای هیات فوتبال ، سیاستگذاری های کلان سالانه را برای ارتقای این رشته در ابعاد مختلف انجام می دهد.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.