به گزارش خبرنگار ایرنا شرکت کنندگان در این راهپیمایی، پس از حضور در میدان شهید بهشتی و عبور از خیابان امام خمینی (ره) در چهار راه شهدا حضور یافتند.
مردم ولایتمدار یزد در این راهپیمایی، یکپارچه و یکصدا با شعارهای 'الله اکبر ، لااله الاالله، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود کافر، مدافع حرم اگر سرش رفت- برای امنیت کشورش رفت، ای آمریکا حیا کن- نفوذی را رها کن، هم اسلام هم ایران- جانم فدای قرآن، نه پاریس نه لندن- جان فدای میهن' اقدامات برخی هنجارشکنان و ناآرامی اخیر و اهانت به پرچم جمهوری اسلامی و مقدسات را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی همچنین با شعارهای 'ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، گوش به فرمان توایم خامنه ای، قضات انقلابی- عدالت عدالت، تورم گرانی- بلای جان ملت، انتقاد اعتراض- حقوق ملت ماست' با آرمان های انقلاب، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.
در پایان این راهپیمایی و پس از سخنرانی آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، قطعنامه راهپیمایی قرائت شد که مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.
طی روزهای اخیر، تعداد اندکی فرصت طلب با حمایت علنی دشمنان قسم خورده انقلاب در برخی شهرها علیه نظام و ارزش های دینی و انقلابی هنجارشکنی کردند.
نظیر این راهپیمایی، امروز (یکشنبه) در برخی دیگر از شهرستان های استان هم برگزار شد.
7532/ 6197/ 1968 خبرنگاران: صادقی مقدم و رحمانی**
انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.