به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، در این پیام آمده است: 

بار دیگر ملت بزرک ایران در روز ٢٩ اردیبهشت تجربه اى دیگر از مردمسالارى را به نمایش خواهند گذاشت. در این روز مردم با انتخاب رئیس جمهور همچنین اعضاى شوراهاى اسلامى شهر و روستا در پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حسن اجرای برنامه رشد و توسعه کشور و مناطق با انتخاب بهترین ها مشارکت می نمایند.

حسب وظیفه شرعى، انقلابى و اجتماعى با شناختى که از مسائل امروز کشور و نیازهاى مردم و جامعه داریم با کمال تواضع و با احترام به سایر نامزدهاى محترم، اعلام می نماییم که براى تداوم برنامه ها و توفیقات کشور در مسیر بازسازى اقتصاد کشور به ویژه در حوزه رونق تولید و اشتغال بار دیکر به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانى باتوجه به شایستگی هاى برجسته ایشان در مدیریت و اداره امور کشور راى می دهیم تا همچنان برنامه توسعه کشور در مسیر تدبیر و امید تداوم یابد.

این پیام به امضای آقایان: رضا امرالهی، علی اکبر اولیاء، حبیب ا... بیطرف، سید عباس پاکنژاد، محمد رضا تابش، سید علی خاتمی، سید اسماعیل داوودی شمسی، احمد دوست حسینی، کمال دهقانی فیروزآبادی، سید محمد رضوی، غلامعلی سفید، سید حمید کلانتری و احمد علی نوربالا رسیده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 830413
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.