حمیدرضا چاکرالحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرحها با هدف توسعه روستاها، خدمت رسانی ،رفاه بهتر مردم و پایداری بیشتر جمعیتی در روستاها اجرا می شود.
وی محل اجرای طرح ها را اسدآباد علیا ، هک ، اسدآباد، اسفندآباد ، رحمت آباد ، تیزک، شهرسب ، احمدآباد ، هروک و رئیس آباد ذکر کرد.
وی با بیان اینکه در نتیجه تلاش دولت طرح یادشده در روستاهای بالای 20 خانوار ابرکوه اجرا شد، افزود: مطالعه و تهیه طرح های روستای نعمت آباد، جعفرآباد رضایی و همچنین بازنگری طرح هادی روستای شمس آباد ، اسفندآباد ، خرم آباد ، عزیزآباد ، مدوئیه و رییس آباد در دست اجراست.
این مسئول ادامه داد: 15 قطعه زمین در روستاهای ابرکوه و شهرمهردشت با سه هزار و800 متر مربع وسعت به جوانان فاقد مسکن روستایی واگذار شد، و علاوه بر واگذاری زمین، برای هر واحد180میلیون ریال وام قرض الحسنه نیز پرداخت شد.
چاکرالحسینی اضافه کرد: 12میلیارد و 600میلیون ریال وام برای ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی به 70نفر با بهره پنج درصد و با بازپرداخت 15ساله به جوانان و افراد فاقد مسکن پرداخت شد.
وی از تملک 20 هکتار زمین در روستاهای مریم آباد و ده عرب خبر داد و تصریح کرد: این میزان زمین برای توسعه روستاها، ساخت و ساز مسکن و فضاهای جنبی اختصاص دارد.
رییس بنیاد مسکن ابرکوه یادآورشد : پرونده 400 واحد مسکونی روستایی نیز برای صدور اسناد مالکیت به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسال شد .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/2047 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار:عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.