آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز چهارشنبه در دیدار تعدادی از خانواده های معزز شهدا با بیان اینکه اقتدار کشور و عزت ایران به خاطر فرهنگ شهادت است ، یاد شهدا را گرامی داشت و افزود: متولیان فرهنگی و تبلیغی و همچنین رسانه ها در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و بین نسل جوان نقش آفرین هستند.
وی ادامه داد: خون های مطهر شهدا ضامن اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی است و آنچه موجب شکست توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه ایران شده به برکت ایمان ، ایثار ، جانفشانی و آمادگی ملت در کنار ولایت فقیه بوده است .
امام جمعه یزد تصریح کرد: هر چه از زمان انقلاب اسلامی می گذرد ملت و مسوولان به اهمیت ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص در میان جوانان پی می برند ، چون تمسک به ارزش ها و عمل به توصیه شهیدان ، کشور را در مقابل حوادث حفظ می کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی یادآور شد: تا زمانی که ملت ایران همراه با ولایت فقیه در صحنه حضور دارد و به وصایای امام راحل (ره) و شهیدان گلگون کفن عمل می کند، هیچ دشمنی نمی تواند به اهداف شوم خود برسد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در 327 گلزار مدفون هستند و 60 درصد آنها مربوط به شهرستان یزد است .
این استان بر اساس سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85درصد در 21شهر سکونت دارند.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاه**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.